Tuesday, December 27, 2011

bajet langkawiiii

assalamualaikum


Baru-baru nih aku keluar jenjalan dengan family,,naa tahu aku pergi mana hahaa,,ce tekaa~
kitaorang naek bot dengan membeli tiket beharga rm3 sorang,,tengok binatang yang berbau busuk,,malah dapt melihat gunung yang tinggi secara dekat dan jelas,,hahaha,,lagi-lagi kita orang dapat menikmati pemandangan tasik yang tersergam indah serta melihat ikan keli yang banyak giler...

hahaha jelezz taa jelez taa....
eh ehh apakah aku tengah menulis karangan darjah lima nih...

ok naahh aku sajikan dengan gambar yang menarik tertarik kau memang deboomm pada abad inii...
dahh tapayah banyak cakap tengok je,,jangan kutuk..
peace( sambil wat muke comel macam gadis koleaa tuuu)

ni laa binatang musyukk tuhh


fuad yang bajetttt

bersuka riaa,,opss taa perasan.


wuuuu,,baje melawat kawasan aku...ngee paham taaa 
apa aku cakap,,x faham sudaa,,wexx


gadis melayu abad inii dengan jejaka yang bajet...*_*


bakal nurse yang rabun


ohhsemm taaa


smileee~


cantik kan kan kan


daah puas tengok,,hahaa,,ehh pasan taa aku daa gemuk sikit,,maklum arr cuti sekolah yang agak panjang
semesti laa dii penuhi dengan makan yang berpanjangan dii rumahh..kahkahkha
watt lexx sudaa

k babaiii

p/s= btw bukan dekat langkawi just GUNUNG LANG!
        Hheeheeee




No comments:

Post a Comment