Friday, August 19, 2011

cerita ra cerita

Assalamualaikum...

perrgg sikit punye besar salamnyee...
haaha mana2 pun bolee...okey hari ni ramadhan yang ke 19 ,,
soo alhamdulilahh sebab dapat menunaikan dengan sempurnaa..
ehh what upp gusyss,baju raya dah beli ke??,tahun ni baju raya aku simple je.
..bukan macam tahun lepas ~ over makk nyahh kau..hahaaa..


Ade ke patut dah beli baju kurung moden yang sikit punye mahal,,
pastu mengada2 lagi nak beli baju kebaya...entaaa syaitan mana yang menhasut aku
 masa tu....
,,perrhh nak salahkan syaitan pulak,,padahal memag perangai aku macam tu,,
tak cukup dengan satu....kahkahh..



Tahun ni aku dah set dalam otak,,just beli baju yang simple but wooWW..
tahun ni baju raya di pilih oleh aku sendiri ,,berwarna putih pink...bungaa2 gitu..
yelaaa mesti nak bunga2,,,bajet aku yang paling ayu di pagi raya....ok dan dibayar 
oleh my sis azmira...guna duit dia je,,aku mana ada duit nak beli sendiri kan...
kalau nak aku beli sendiri,,tunggu aku kayooo nanti yehhh....
entahhh bilooo aku nak kayoooo...den pun tak tahu..


tak poo,,takpooo,,,janji tahun ni den ada baju rayoo yang berpatenkan
 negeri pahang..,,tak guna aku duduk perak,,baju nak patern pahang..
hahaha,,,,kenapa perlu pahang bukan perak.....
eellehh sama je,,sebutan nama negeri bermula huruf 'P' jugak....
tak dek hal lahhhh nak kecoh2......



mukaa budak nakal macam puaka""''


okeyy lahh nanti aku cerita lagi ape aku nak cerita sebab aku suka bercerita dan suka bercerita benda yang memang aku
nak bercerita cerita cerita ceritaaa tak dek faedah.....

kahkahkahh!! 

owaraitt 
WASAALAMMMM...




No comments:

Post a Comment