Monday, January 31, 2011

mErENTas jaLan+paSiR 6 kiloomEtEr...

ASSALAMUALAIKUM PEOPLE....

haiii...wehh penat arr...
hUUuuhhhh...
eloo ada orang tak disana,,
dengar tak keluhan aku ni..''.
ulang suara,,EHEMM..
aku letih arr merentas desa hari ni..
''huhhh''
penat sesangat dah ni,,tak mandi lagi ni...,,
 tapi tetap nak tulis kat blog jugak...
ADEaAKKESAHKEFIZIKALAK..
(tiba-tiba nak emo)
@_@


kembali senyum..^_^
sebenarnye tadi ada aktiviti merentas desa tahun 2011..
sekolah DATO' hj mohd taib..
jauh 6 kilometer ....##
dekat je 6 kilometer ni,,apa arr cikgu ni bukan nak 10 kilometer
 ke,,12 kilometer ke..
bagi ak yang teror bab LARI-LARI ni..
setakat 6 kilometer,,di hujung ibu jari kaki ak je..
hikhik..

hoho sumpah ak tipu je,,(kuat lari konon)
padahal baru lari sikit dah penat,,keluh macam2 lak tu kat kawan ak,,
kesian kawan ak yang dengar keluhan budak comel ni..
opppsssss sOri (perkaraan comel di atas)
terpuji la plak diri sendiri....ngeeEE

ak pun tak tahu,,aku pelajar yang ke berapa sampai ke sekolah
setelah habis perlarian berukuran 6 kilometer ...
yang pasti ak tak dapat nombor..
haha..
sebelum ni masa form 1 and form 2 ada jugak dapat nombor,,
walaupun tak menang,,
but tahun ni nombor pun tak dek...
aku bajet stamina aku dah lemah la..
hukhukhuk....6_6
 padahal setiap petang sebelum hari merentas desa aku pergi padang
 main bola jaring,,
dengan niat ak aku dapat nombor untuk merentas desa kali ni..
tapi hampehh dee...
hmm tak pe lah,, BUANA BOLEH...
eceehhh tiba2 kluar prkataan buana plak,,
ecelly itu nama rumah sukan ak..

k arr..
babaai!!!

wasalam..

ADIOSA!!




SEKIAN~~~ 

No comments:

Post a Comment