Monday, December 3, 2012

O.t.w Licence L


Assalamualaikum..


Setelah beberapa hari tidak menjenguk blog,,,kelihatan seperti usang sekali disitu...Biasalah budak baru nak dapatkan licence moto..eehhh2 tipuu!~ tak dek persamaan langsung dengan tak bukak blog....OK foineee~



OHH yaaa nak bagi tahu aku telah lulus undang2 komputer untuk kali kedua......Tak sia2 gebang dekat semua orang suruh doa2kan aku...Alhamdullilah syukur sangat..Tahukah korang bahawa bertapa gementarnye aku amik ujian undang2 komputer kali kedua..Pemilik hati ini sahaja yang maha mengetahui..



nama fb yaww..ok tetiba =='


Pada hari tersebut jumaat,,yaaa hari segala penghulu hari...Agen yang bawak aku tuh iaitu pakcik manap telah mengambi aku dirumah jam 2 petang selepas solat jumaat dia ditemani cucunya..wahhh detail betul aku story tau...*_* 
Aku rasa,,aku macam menggangu hari jumaat pakcik manap bersama cucunya sebab dia hanya ambil aku sorang je pada hari tersebut..ok tak kisah laaa sebab aku bayarkan...ngehngeh..



Dalam perjalanan nak kesana aku baca je buku tuh sampai naik pening plus nak termuntah, sehingga laa pening aku menjadi2,then aku stop baca dan simpan balik buku dalam beg..Sambil menikmati pandangan luar dimana jalan raya ipoh yang tak pernah sunyi ,,sentiasa detemani lori ,kereta moto dan basikal yang dibawa warga asing,,wakawaka,,dimana perasaan aku berharap sangat hari nih tak ramai orang dekat tempat yang aku tuju nih..Tapiiiiiiii,,setelah tibanya aku ditempat ujian undang2 komputer tuhh ,,aku terus jadi tak keruan sebab ramai gilaaaa manusia...Tambah2 orang cina,,ramai kowt..Dah laaa perempuan melayu seorang pun tak dek,,erghh bertambah stress aku..




Disebalik melihat keramaian manusia depan pintu pejabat tersebut sebab pejabat tuh taa bukak lagi masa tuh ,,mata aku menangkap wajah seseorang...Otak aku ligat berfikir siapakah gerangan si Adam ini sebab macam pernah nampak sebelum nih.....
Ohhh yaaa aku baru ingat empunya wajah tersebut iaitu lelaki yang duduk sebelah aku masa ambil ujian undang2 kali pertama ..Hwaaaa aku mula rasa segan gilaaa ngan dia ,,dah tentu2 dia tahu aku gagal masa ujian kali pertama dulu..HAIYAKKK..
Aku harap sangat dia tak cam muka aku...GRRrr...Dalam banyak2 hari macam mana plak lahh dia boleh pilih hari jumaat...cissss!!niyang rapik sungguh...


Situasi masa dalam pejabat tuh...#
Aku masuk cepat2 agar boleh ambil no dengan kelajuan impak maksima sekali gus aku boleh balik awal ..Bernas tak ideaaa hakuuu...Tapiii apa yang aku impi2 untuk balik awal hanya tinggal kenangan sebab ,aku baru tahu budak2 cina yang ramai tuh sebenarnya daa amik no lebih awal dari aku sebab diorang datang pada pagi hari tersebut..Tapi amik ujian tuh petang...ERKKKK lagi sekali niyang rapik sungguh..


Lepas aku ambil no tuh ,, aku terus duduk disebelah budak india bersamaan hujung sekali ... Aku daa rasa selesa sangat sebab sebelah aku ruangan kosong yang tiada kerusi sudah tentu tak dek orang yang naaa berdiri di situ...But thennnn,,tekaan aku merosot sama sekali sebab si Adam tuh boleh pulak berdiri sebelah tempat yang aku duduk...Dah laaaa dekat gilaaaaaa...Sesak akuuu dibuatnyaaa..yang pasti cara tingkah laku dia tuh macam naaa bersembang dengan aku,,kejap2 tengok aku,,lepastu mundar mandir depan then berdiri depan aku..Aku rasa mamat nihh daa cam aku laaaa....AHHHH sudahhhh..


Setelah 3 jam belalu aku menunggu dengan penuh kebosanan ,,tibanya giliran aku..Perasaan gementar kembali semulaaaa sebab aku takut aku gagal..Dah laaaa tunggu punya lama mana mungkin aku harus gagal...ergghhh >_< 
yessss i can doooooooo...


Tak kusangka tak kuduga tempat yang sama dan komputer yang sama aku duduk masa ujian pertama aku..Now ujian kali kedua aku pun tempat yang samaa..ok cool..
Lagi sekali tak kusangka tak kuduga komputer sebelah aku tuh diguna pakai oleh Si Adam tuhhhh....OHHHH apakah mainan ini...Bersebelahan uolllss...untuk kali berapa entah mata kami bertentangan...EHHH kau lelaki apa hal haaaaa,,, aku cuuck guna garpu kang mata tuh.. +_+


Tepat jam 5 lebih aku pun keluar dengan perasaaa syukur sangat,,tak sia2 penantian berjam lamanyaaaa....Turut setia menanti dan menunggu aku adalah pakcik manap bersama cucu lelakinyaaa...Sampai tertido2 cucunya..soryyy yekkkk...
HEHE...


wat2 comel agar diri ini setaraf dengan hello kitty...
erkk ~_~ muntah hijauu



Entry kali nih just sembang2 kosong jee...Tak dek ape pun sebenarnya...Saja nak memeriahkan catatan di blog nihh...hewhew...Next entry akan menyusul bertitlekan catering ghumahh anis...holllaaaa~


till then..
byeeee~





















No comments:

Post a Comment