Tuesday, January 3, 2012

luahan untuk si internet !

Assalamualaikum..


haishh dua hari kowt lappy aku tak on disebabkan internet yang selalu mempermainkan aku dikala kebosanan yang menghantui jiwa sanubari ini tatkala orang lain sebuk on fb,,layan you tube ,,baca blog,,ber-twitt2 dan aku hanyalah menyepi seperti tiada hala tuju di dalam rumah bangglo dua tingkat milik mak n abah....(oke aku tipu ! tak wujud pun bangglo dua tingkat tuh..kahkahkah!!! )




aku tahu ,,aku tidak seuntung korang yang mempunyai berok_band tersendiri seperti along aku di tengganu yang mempunyai berok_band yang dibeli oleh kakak ku di kuale lumpur ..(baca leklok yeww! kaka n along dua manusia yang berbeza bukan lahh sama or serupa or sejagat or seumur or setembam!! ) Tapi aku bersyukur mempunyai strymixxx (ohh whatever laa ajer nye macam mana) di rumah walaupun kekadang hati ku bertanya adakah line internet dirumah aku masih
mahu melayan aku dengan kelajuan yang ditambah oleh mak dengan bayaran sebulan tujuh puluh lebih ok! 




sungguh menggerikan lagi menakutkan harga bulanan si internet itu..bila bil bayanran tiba dirumah aku orang yang pertama( ehh ade orang kedua mahupun ketiga ke ). menyumpah seranah pada bil tersebut sebab aku tak sanggup ok..!
(padahal bilaa na on9 sebuk mencari internet) kahkahkah!! kuang hajar betul sikap kuu inii...



dii edit oleh syikin dan di salah ertikan oleh haku!
walhal aku kat luar tak dek laa over naa mampus make up macma nihh..
sila bagi penjelasan syikin why you edit kayak ini dong??
sampai hari ini aku masih tertanya2 why?wy?why?

~ok sory over bukan~


ok back too topic n straight to the point aku just naa bagitahu tak lama lagi internet mahu dipotong sihh,,,tapii aku rilex je because i want to use the berok_band sebab aku rasa murah sikit daripada strimyxx...n one more sory entry kali nih aku banyak merapu meraban ! well i want to happy life n no more problem-problem in life... ok i know mustahil but i just try make my hapy life become true....^_^


ehh asal tetiba je aku naa speaking2 bagai nihh,,dah laa beterabur tak sedar bi dapat c lagimau speaking! ok fine ,,i want too study hard bi this year supaya target aku tercapai apabila habis sekolah haruslah pandai bercakap omputeh seperti yuna zaraii! ( tetiba nama yuna dipetik oleh aku )...memang naa kene penampor oleh qi,,you know QI ?
alaa host jalan2 cari makan tuh,,dia kan pakwe yuna! ehh ta tahu laa stament aku bagi nihh betul ke tak,,bukan aku cakap kaka aku yang cakap..aku just belif~


k laa,,
lagi panjang entry aku,,
lagi banyak korang di kartun kan,,

kagi banyak aku membebel,,
lagi many aku merapu n meraban..


k bye! 
till then..

p/s= ohh tetiba je guna huruf agak besar untuk entry nihh,,biasa laa ikut mood aku!
            ape adehal kan,,belog aku lahh katakan...














No comments:

Post a Comment