Thursday, December 29, 2011

termanis 2011

Assalamualikum...


syukur sebab aku boleh bernafas lagi sehingga hari ini tahun 2011 serta lagi dua hari kita akan say good bye pada 2011 dan say hello pada 2012 yang akan datang...huaa tak sangka tahun 2011 dah pergi..sedih laa pulak sebab ada dua tiga perkara yang aku ingginkan tak dapat....hmm apakah perkara itu??
tunggu~entry terpahit 2011 akan menyusul...

hari ini hari jumaat yang terakhir 2011,,sebab ape cakap terakhir? yelahh hari ini,,detik ini,jam ini tidak akan
berulang kembali ok,,soo apakata kita buat banyak perkara yang faedah ! ayuhhh dong~~

hari jumaat yang indah lagi hening ini,,aku naa coretkan pada belog picisan aku nih seberapa yang mungkin tentang saat-saat manis or perkara yang best laa pada tahun 2011 ini...



hiasan semata2,,aissehh sukenyee nan bungga ros merah tuhh..






  1. Syukur rezeki aku pada tahun nih lebih dari tahun sebelum nih,,iaitu duit dalam poket aku taa pernah tak diisi....hehe ( harap tahun hadapan dapat lebih2 dari ini supaya apa yang aku ingginkan termakbul)
  2. Tahun ini juga dapat barang baru,,hhehe,,apa yang aku maksudkan barang itu.. ialah kereta viva milik maa aku...( semoga 4 tahun lagi kereta viva bertukar menjadi kereta estima or exora ke..) kuikikuii..
  3. First time tahun nih aku mengikuti rombongan sekolah ke terengganu,,fuhh jauh kot perjalanan tuh..tapi sangatlahh best n ohhsemm giler...huhuu
  4. Aku dapat ramai sangat kawan baru this year..soo happy ok..
  5. Ohh yaa dii usia yang muda lagi suci nih,,aku mempunyaii LAPTOP sindirian berhad hokeyy,,aku bersyukur sangat dan aku harap dapat jaga this laptop seperti aku jaga diri aku sendiri..lappy ini merupakan barang yang penting dalam hidup aku selepas maa aku...ngengenge
  6. Alhamdulillah dapat membesar dari hari ke hari dengan sihat walafiah (time kashih mak!,,iloveyou)
  7. Couple nan si dia bulan 10 masa naa exam pmr ,,hehe,,tiba2 muncul dalam hidup aku tanpa dipinta...(ayat naaa kene sembelih nan along) wexx
  8. this year banyak tempat baru yang aku pergi,,horayyy...
  9. yowww tahun nii jugak aku berpelesiran di j.j bukan sekali,,but banyak kali aku pergi j,j tahun nih,,yess tahun nii paling aku aktif sekali ke j.j...heheee....
  10. pergi sekolah naik moto youu ,,hahaa walaupun aku tadek lesen tapi aku rilexx je....tetibaaa takbur plak...sekali kene tahan nan polis baru tau...


kasi iklan jap,,nnti boring plak...haha







cehhh tetiba je iklan ayat cintan cintan...ngee


hmmm senanye banyak lagi aku naa list perkara termanis this year,,tapi takpelah itu je yang aku rasa perlu kongsi dann biarlah temanis yang lain aku simpan sendri ....kuikuiiii tetiba ayat macam sentap je kan....hahaaa,,,maklum laaa hari ini hari jumaat banyak cerita cerekarama yang bepeleseran di tv!
soo aku naa copatt nihh,, k laa aku naa hiasi blog dengan gambar yang berjuta lemon...


lawooo kan,,pandai aku editt,,
angkat bakul............................


dii universiti terngganu! 
lau rajin cari laorhh aku....clue barisan hadapan..
hahaxx


kawan sekampung! ehh skema laa ayt kampung tuh,,kita tukar
kawan seecantik ^_^


tq mummy coz tangkapkan this pic!
love youuuuu



p/s= NIAT DI HATI NAA CREATE MACAM2,,,TAPI WAKTU OR LEBIH DIKENALI ' MASA'
        SANGATLAH JELEEZZ NAN AKU,,,(faham2 sudaa)..


~THE END~
        







No comments:

Post a Comment