Monday, May 21, 2012

YEYYY!! exam mid year sudah pun berlalu


Assalamualikum...




Mulakan story mory diaryku dengan bismillah...ok beberapa jam yang lalu exam pertengahan tahun sudah pun berlalu seperti angin lalu..Paper last tadi addmath..,,,ohh dear soalan2 yang sangat kejam...Aku taa sure laa apa yang aku jawab tadi tuh betul atau tak.
Sungguh aku takut sangat2 soalan addmath~ shitt,,sape lahh yang reka addmath nihh,,kenapa perlu adaaaa....grrrr #_#
ohhhh lupakan...~winkkk




ok now aku rasa macam satu batu besar yang selama nihh ada atas kepala aku sudah pun jatuh ..hahaaa,,,cubaa korang bayangkan...ye laa manusia mana yang suka akan examination....sekarang dahh habis  exam memang best laa,,,dan minggu depan cuti dua minggu...yeyyyy!! scholl holiday yaww....




menunjukkan perasaan yang gumbiraaa!!
ahaaax,,mari kita berdansa sebelum markah diberitahu...
ahax~




Walau apapun jua manusia selagi ada atas bumi nihhh,,mesti akan hadapi peperiksaan...Tak dek sorang pun terlepas dari peperiksaan selagi dia hamba allah ....okey aku harap2 markah semua subjek gempak dan dengan izin allah apa yang dihajati dimakbul...aaaaminn...




ok byeee...
selamat malam dunia~
mohon maaf untuk hari ini jika ada kesalahan,,yang baik datangnye dari allah dan yang tak baik datangnye dari aku...^_^

No comments:

Post a Comment