Saturday, May 12, 2012

Aku seorang insan ~


Assalamualaikum...




siapa sangka orang yang selalu gembira di depan kawan2,,begelak tawa,, bersembang kencang sebenarnya mempunyai hati yang penuh
dengan dugaan hidup....Hatinya yang penuh duka lara dan kadang2 dahagakan kasih sayang seorang insan....














Hati ini selalu berdoa agar suatu hari nanti bahagia akan tiba...
hmm itu laa kata hati ku insan yang inginkan kebahagiaan hidup....








Aku hanyalah insan yang inginkan cebisan kegembiraan dari insan yang lain dan aku umpamakan sebuah perjalanan hidup yang banyak simpang2 serta jalan yang berliku dan jalan yang belum siap!....itulah kehidupan aku~




cantik sangat pandangan gambir nih,,lagi cantik kalau aku dapat jalan
di atas jalan yang lurus tuh..


niii pun sama ,,subhanallah cantik sangat2....tenang jiwa melihat permandangan
yang indah ini...





Aku percaya setiap hamba mempunyai dugaan dan ujian dari allah yang esa...terimalah kenyataan bahawa ketentuan allah adalah yang terbaik kerana tidak ada yang terjadi sebagai kebetulan...



Anak mak dan abah yang disayanggi dunia dan akhirat...





Apa yang terjadi aku tidak suka tapi allah suka..Kalau allah tahu setiap helai daun yang gugur ,,mana mungkin Dia tidak tahu apa yang aku lalui..Segala yang terjadi atas susunan petaNYA ,
maka hadapilah segala dugaan dengan lapang dada ATIRAH~~



till then...



p/s = bosan duduk rumah sorang2 sebab tiada teman untuk dibual,,,mak keluar selalu tak bawak                         
             aku,,, it's ok mum n doa2 kan aku sembuh dari batuk nihhh.... pray to allah~
             






No comments:

Post a Comment