Thursday, June 14, 2012

I segmen Mya: I Inspired



Assalamualaikum


hyee korang and hello mya farisha...
^_^


korang tengok dekat tittle aku,,korang boleh tahu yang aku join segmen dari blog mya farisya...Firstly aku jalan2 kat blog terus aku cakap wowW comel gilerrr..Tak percaya sila pergi ke blog mya farisya ok....






tuuu dia banner g.a mya farisha!!


Aku sebagai seorang pelajar sekolah menengah ingin mengatakan hasrat hati untuk menang begpack di dalam banner tuhh,,kalau menang boleh laa aku bawak pergi sekolah hari2 !!! Kasii jeles kawan2 aku yang peminat warna hijau pisang...^_^ hehe


Bila Mya Farisha Menulis



MY INSPIRED : Zaiton binti kechik

----> HoHo siapakah zaiton binti kechik tuhhh?? ok sini aku nak bagi tahu beliau adalah emak aku dan merupakan insan yang paling aku sayang .Aku bersyukur sangat allah telah menganugerahkan seorang ibu yang sangat2 baik...


---->Paling aku kagum dengan mak aku bilamana dia sentiasa bersabar dengan pelbagai karenah dua puteri dan tiga puteranyaa..
Walaupun dia membesarkan aku dan adik beradik yang lain tanpa suami di sisi...ehh mana sang suami pergi??? kerana allah lebih menyayangginya........


----> yesss lagi satu perkara yang membuatkan aku untuk menjadikan mak sebagai inspirasi kerana dia mempunyai kemahiran masak yang sangat2 sedap...Walaupun masakan yang mak buat simple,,tapi bagi aku dan adik beradik ,,masakan itu sperti seorang chef handal...^_^ Dari dulu hingga kini masakan darinya tak pernah jemu untuk deria rasa aku....


---->Kerana dia aku belajar erti kehidupan..Bagi aku dialah guru,,doktor,,chef,,dan segala-galanya...




MY INSPIRED


P/S = gonna to gift bagpack green...^_^








No comments:

Post a Comment