Tuesday, June 19, 2012

catering #2


Assalamulaikum




seharian hari nih,,sungguh memenatkan...tapi enjoy and banyak benda baru yang aku belajar hari nih...Sebenarnya,,hari nih aku join catering member mak aku,,dia ajak aku sebeb taa cukup orang...Aku pun apa lagii terima dengan tangan terbuka arr,,but yang spoilnye hari nih aku tak pergi sekolah...huahuaaa..




ok taa lawak pun...
Apasalahnye sebulan sekali je ponteng sekolah,,lagipun esok aku naaa fly ke alor star,,kedah...cehh gedik je ayat naa fly bagai,,padahal perak------> kedah je pun,,bukanlah singapore ke hape...^_^







japp layan dulu pic yang baru aku edit,,wahh gituuu~
Bangga kejap,,sebab baru pandai mengedit gambar..
kahkahkah,,


pliss laa,,ngada2kan aku.,,*_*




ok back to story,,aku naa cerita pasal catering yang aku join nih..Catering kali nih merupakan kali kedua aku join,,sebelum nih dekat klebang ria and hari nih dekat lahat.,,cehhh aku ingatkan catering kali nih area perumahan,,tapi haha,,,dalam rimba maa....majlis perasmian pembukaan tanah baru ...HOHO




Wehh ,,tempat yang aku pergi sungguh tak masuk dek akal tahuk,,mana taknya,,jauhh mak aihh,,jalan dia dah laa takdek jalan raya,,jenis masuk2 kedalam yang penuh hutan rimba ditepi2 (cehh ayt naa gempak jekan..) Cubaa korang bayang tempat tuh hutan yang baru ditebang dan kera ada dimana2...what?? kera...yessss binatang sejenis monyet adik beradik babun...haha melampaukan statement aku....#_#



cehh dia nihh lagi,,,huaaaa pembunuh misteri!!!
hahaa actually nii pic penat,,lepas main bola jaring...



And apabila aku sampai je kat situ ,,yang aku nampak beberapa biji manusia yang sedang bertarung nyawa dengan seekor harimau!!



k akuu tipu jewww !_!
peace..

hehe,,sebenarnye aku naa cakap,,yang aku nampak seekor kambing yang sedang dipanggang! kahkahkah...And one more ,,aku sorang je perempuan very2 muda lagi anggun di situ...wutt sungguh aku rasa bahawa remaja kian pupus...

Dah laa kene layan dato bandar,,yang macam2 kemahuannyee dan anak2 yatim dari lenggong...huaaa capek aku dibuatnye.....(sambil lap peluh dihidung dan peluh di tmpat misaii)
Last but not least,,aku enjoy sangat dan owner catering yang sangat suporting....^_^


sekian ,,
till then...


p/s = semoga perjalanan ke kedah berjalan dengan lancar..@_@








2 comments: