Tuesday, August 9, 2011

raja malu~

Assalamualaikum...
salam ramadhan ke 10...
syukur kerana diberi peluang untuk menghirup udara yang segar 
lagi nyaman yang ada di dunia sementara ini...
bersyukur juga kerana dapat menjalankan ibadah puasa tahun ini...
aminnn,.....


haaa balik pada title di atas ~ouhhh segan mehh kalau diingatkan...
pada hari isnin kemarin tarikh (8.8.11),,ada something 
tau terjadi dekat aku...


time tu aku tengah berada di dewan terbuka sekolah,,,
sebab musabab aku ada dekat dewan adalah,,,
mengikuti peperiksaan percubaan pmr lorh....
(skema nye ayat)..
aww seram dengar perkataan peperiksaan.....


okk,,,masa tu aku tengah sibuk layan soalan geo...
then aku tengah fikir jawapan,,pastu aku pandang bawah,,
then tengok baju aku,,ada something!!!
huwaaaaa terkejut aku...


mana tak terkejutnye,,banyak tau....
menakutkan...
terus aku tak fokus dah kertas geo,,,
tak tentu arah otak aku
 fikir macam mana aku nak balik karang...


dipendekkan cerita,,,kawan aku si zarifah yang baik tu,,
balik rumah aku,,pergi amik ape yang perlu..
dia siap cakap kat aku cam ni "kau mcam baru lepas accident"
huaaa~~


huhhh memang malu tahap tak hingat dah aku time tu...
ape boleh buat benda dah terjadi..
soooo konklusinya aku kena berhati2 dalam keadaan
macam tu lain kali...
insyallahhh mintak2 benda macam tu tak terjadi dah 
kat aku.....amin~fuhh kiri~fuhh kanan~

!!MAAaaLuuUUU!!




wasalam...



No comments:

Post a Comment