Tuesday, August 9, 2011

sesuka hati saye mengisi keboringan..

owaraaiitt..
salam ramadhan..


hari ini aku tak pergi sekolah sebab ""'''''
nak kena cerita jugak ke..?
hmm ok lah skit je aku cerita..

Bermulaaa laa alkisahnyaa..

MALAM;
hhaaa sebab aku cakap kat mak aku esok gerak
tira pukul 5 setengah,,awal sikit sebab tira tak aiiyenn baju sekolah 
lagi....ok mak aku pun cakap..


KEESOKKAN HARINYA:
tirraa bangun pergi sekolah..
aku pun bangun lantas melihat jam di dinding,,
dari pandangan aku jam baru pukul 
5.25 pagi,,,
aku pun bangun,,then pergi ambil baju nak aiiyeen...
aku pun aiiyeen laa lambat2..
sambil aiyeen aku dengar mak aku gerak adik aku soh bangun 
pergi sekolah...adik aku ni spesis liat nak bangun...
kalau gerak budak ni kena cakap jam dah pukul blablabalaa,
aku dengar mak aku cakap dah pukul 6.40 pagi..
aku fikir mak aku labun adik aku ,lazimnye macam tu lahh,
sebab adik aku gerak pukul 6 pagi bangun 6 setengah..
,aku buat dekkk laa..
pastu dengar lagi mak aku cakap,,
fuad bangun dah enam empat puluh dh,,cepat mandi,,

hohoo,,lantas aku tengok jam ehh betul ke dah enam empat puluh,,
aku tengok betul2 ,,perhhhhHH sekali betul la dah enam empat puluh...
fuhhh kelam kabut aku pergi cakap kat mak aku,,
mak betul ke dah enam empat puluh??
haa betu la mak aku jawab..


oaahhh perasaan aku waktu tu hibaaa gila....
sedih plus sadis pada diri aku sendiri..
sedih sebab tak pergi sekolah,,
memang tak boleh la g sekolah,,dah lambat..
nak dekat pukul tujuh...
sadis sebab aku jadi minah blurrrr pagi2...
ngok n gekk nyeeEE.....

''huUUuuhhhhhhHHH lepaskan penyesalan''

ehhhh sikit ke aku cerita ni,,,macam panjang je...
sorryyy...

apeeeeee ponnnnnnnnnn boooleeeeeeee
just suka2 mahu cerita innn

wasalam.....



No comments:

Post a Comment