Sunday, August 21, 2011

tiada motif yang statik

ASSALAMUALIKUM..


Hari ni aku letih bangat sehh,,kemas ruang tamu je,,belum tangah 
seterusnya dapur lagi..perhh mahu aku tak puasa hari2...
kahkahahhaa....ohhh lagi satu kerja sekolah jugak banyak
yang belum dilangsaikan...hmm sedihh gilaa dohh kerja sekolah 
cikgu bagi banyak sangat...sampai tak terbuat aku.....



one more aku dah mempunyai perasaan malas nak pergi sekolah tau...huhu
dasyat nye perasaan aku nie...plissss laa hapuskan perasaan ini...
cehhh pergi jauh2....aku tak mao ,,tak mao ponteng sekolah lahh..
tapi selalu aku terrrr ponteng...,,nak wat cam neee kan...
waaa bukan seeee perfect lu orang yang setia ke sekolah 
hari2....psssss


ohhh sadis~ sadisssS

okk laaa aku nak lari laju2 ni dari laman maya yang selalu godaa aku...
heheheeeeEE....
naak lari pergi wat kerja sekolah yang perlu di settle ini malam...
kuen kuen kuenn nak buat kerja sekolah pun,,mengeluarkan kata2 yang gesterr
patut laa kerja sekolah aku tak siap2,,walaupun aku 26 jam ngadap
laptop...kihkihkih,,ok tukar bukan laptop but mengeluarkan dengkur dalam rumah...
aku sorang je dalam family yang mampu tidur berdengkur...hahahaxxx...
kauuuu hadooOOO....


TILL THEN,,memang tak dek motif ini entry..
takk pee,,kata dairyyy.....kan kan kan..


wasalam....~~


No comments:

Post a Comment