Friday, December 9, 2011

cuti yang membosankan...kapan dong ketemu kegembiraan..?.

assalamualaikum..~

semalam:


pAGI~ bangun2 tidur pukul lapan pagi,,,pastu teringat yang aku ada janji dengan kawan aku na pnjt bkt.
          ohh ok,,ada lagi setengah jam,,so ambil kain tuala dan pencuci muka bergegas ke bilik air..
          keluar bilik air efa daa sampai rumah naa amik aku,,yang aq baru keluar bilik air,,so apalagi,, kelam
          kabut laa siap cepat2 sampai terlanggar bucu meja lantas terkena perut comel aku...ouhhh sakitnye~
          aku memang taa suka menunggu dan ditunggu...rimas aahh...

          siap! terus keluar tutup pintu dan sarung selipar comel sambil senyum dekat efa...@_@
          naek terus atas moto efa milik abang dia yang bewarna biru muda...style kowt warna moto tuh..
          hahahaaa.....ok daa malas naa cerita panjang2...mari scrolll terus sampai kat bukit..

         ok now aku,efa,kama,umi n carmen panjat bukit yang nun jauh gila babat naa sampai puncaknye...
         huhh penat gilernye aku panjat bukit sambil membawa berpuluh2 kg lemak..hakhak..
         memang taa terkata penatnye...rase macam naa je patah balik ke bawah,,tapi apekah daya daa
         setengah dari bukit tu kitaorang panjat.....grrr teruskan perjalanan sampai kepuncaknyewww...
         akhirnye sudaa sampai tepat pukul 10.30 pagi....sampai2 tengok ade tiga orang mamat sedang
         menjerit jerit sebut nama aku..huhh terkejut aq....

         ok aku tipu je mane ade diorang jerit2 nama aku,,,kahkah pasan kejap...tp yang pasti memang diorang
         melopng mulut jerit2 persis monyet dekat zoo taiping itu hari aku pergi nan famili...hahaha,,opss sory
         terkutuk puluk..ngeeee....


          then turun bukit balik sambil tersenyum riang sebab bajet dah habis lemak aku bakar...kahkah..
          ngeee berangan lebis..ok sampai bawah pukul 11 suku...ohh maakk cepat nye jam berlalu..
          huhhh sumpah seranah sebab jam selalu tinggalkan aku,,,...then terus gerak balik rumah..
          sampai rumah say bye2 kat kawan2 n tq sebab hantar aku ..


tengah hari~
           .masuk rumah tengok dua ekor makhluk
          halus tengah main laptop aku dekat depan tv...aku taa amik port terus masuk bilik terus baring
          atas katil ,,tengok2 aku terlena atas katil,,huhhh terjaga dari tidur terus tengok jam pukul 1.14 tengah
          hari...huaaaa menyesal tertidur pulak...anyonyoooo perut mengeluarkan bunyi,,sambil terfikir cacing  
          dalam perut tengah berkunfu...kahkah menandakan aku lapar....

          okkk zassssss blablabla@#t36t36$#@## malas cerita panjang ,,terus kemlama

malam~
          lepas solat magrib terus on lappy sampai pukul 11 malam,,then fullstop..
          tengok tv kejap sambil baring pastu kaka aku akan dengar dengkuran paling hebat abad ini.,,
          itu laa aku sudaa karam dalam mimpi2 yang akan lupa bila terjaga keesokan harinya....
          gd night....



sweettt dreammm


impian puteri raja...ecehh tetiba!



fokus kat kulit buku tu...eeeuwww...



senaman mulut jap...



jadi mak singa laa pulak pakai shawl macam nih...
hahahaaa


k bhaiiii,,,terus terang pekerjaan aku sekrang nii suka merepek..
bosan+boring= bobosanring...

         

       


           
         


       

No comments:

Post a Comment