Friday, April 13, 2012

apa ada pada "SITI NUR ATHIRAH"

Assalamualaikum..



Wuu title aku macam hebakk sangat jew kan...Tak dek ape yang hebakk sangat pun ,,just nak huraikan huruf2 di sebalik nama aku...
hehe sungguh taa dek keje..biasa laa cuti sekolah,,naa buat ape lagi selain buat benda taa faedah....




ok,,ta nak tulis banyak,,apakata kita roll saja...ni adalah maksud yang tersirat pada setiap huruf nama aku..soo apa lagii,,______
lihatlaa nama aku yang berjaya aku copy dan paste dari google..





SITI NUR ATHIRAH
SSuci
IIkhlas
TTulus
IIdealistik
NNaif
UUntung
RRamah
AAmanah
TTegas
HHarum
IIntuitif
RRealistik
AAlim
HHarum



Setelah di selidik ,,80 peratus adalah betul!.ecehhhh...
keberkatan mak dan abah aku untuk menamakan puterinya yang keempat ini sungguh aku bersyukur mempunyai nama yang enak ini..eh ehh bukan enak sihh tapi 'indah' ...yapp baru betul..






hye!
nama saya siti nur athirah~



anyway sebenarnya entry nih dah lama create,,tapi maklum laa si blogurl nii jenis cuai sikit,,so dia pun terlupa na terbitkan catatan nih setelah lamanya terpelosok dalam draft ....hahaha,,maka hari nih baru laaa si blogurl nih terbitkan~


hehehe tepuk tangan sikit~cerita pun suda habis~

k tataaaa,,,terima kasih membuang masa beberapa minit di sini~
sangat dihargaii...


arigato~

No comments:

Post a Comment