Monday, March 26, 2012

apabila seorang hamba allah itu malas...~

ASsalamualaikum~



Apabila seorang hamba allah itu malas??



  • dia tidak membuka buku untuk study.
  • dia juga sering kali memgambil peluang untuk tidur.
  • homework pun taa siap dan menjadi peniru yang tegar.
  • dia berharap agar dia dapat tidur 2 hari tanpa diganggu sape2...
  • dia sering kali meninggalkan henfon dimerata2....
  • sebnarnya dia layak dan pas tinggal di GUAA.....


minggu lepas aku mandi hujan,,best gilakkk..^_^




huaaaaa,,,tulis entry nih pun sambil mengeliat serta menguap...
sungguh tiada adab....Actually "dia" adalah aku....Memang minggu nih,,minggu paling penat untuk aku...








bayangkan aku kena datang sekolah pagi petang,,pagi biasa lah,,for study,,petang for training bola jaring...malam memang ta sempat naa study arr,,setakat homework tuhh bola laa aku siapkan sikit2..,,perhhh sadis kan...




pandangan mataku,,awal aku dan dia~
ecehhh lagu nirina zubir laa plak...



k arr babai...

saya nampak ada orang gigih baca blog picisan saya..
terima kasih sudi membaca
^_^


3 comments: