Sunday, April 29, 2012

terbitan entry G-i-La



Assalamualikum...


Haloo?? hari nihh saya berada di tokyo untuk merakamkan ulbum terbaru saya yang akan dipasarkan pada tahun hadapan...Dalam album tuh ada 10 buah lagu yang dinyayikan oleh saya...ehhhh japp,,takkn album tuh saya punya orang lain yang nyayikan plak????? CUT!!




Grrrr ,,ohh lupakan 41 patah perkataan dia atas tuh,,,semuanya angan2 perkasam ku yang cuba memperdayakan korang dengan ayat2 bajet artis tuuuuu....




Lari tajuk dah nih,,sebenarnya aku naa tunjuk member baru aku nama dia f.o,,,comel tau beliau...dah laa mata bulat sangat2...
JAP...taaaraa ni laa dia f.o ....




betulkan aku cakap,,f.o nih mata dia bulat..



nama saya f.o,,tuan saya yang manis tuh bagi nama macam tu kat saya,,walaupun
saya berketurunan elmo...
kuikuii


muahahaa,,,memang aku taa dek kerja betul laa...biasa laaa duk rumah sorang2 macam nih ,,mula laa idea2 gila nih terbit...
sory to say,..........aku ngah mood gila2,....


haha,,teserlah kegilaannyaaaa!!



ok laa,,,babaii korang ~
wasalam~
^_^






No comments:

Post a Comment