Thursday, November 22, 2012

FESYEN BAJU YANG PALING MENGARUT ~


Assalamualaikum..

HAI too sesiapa yang sedang baca- membaca blog picisan aku nih,,hey hey rasanya daa lebih dua minggu aku taa update blog..Actually bila cuti sekolah banyak benda yang aku naa buat sampai blog aku pun jarang di sign in..hewhew..


kalau boleh setiap hari yang aku lalui aku nak catatkan di blog ,,tapi tu laa sometime idea dan mood datang nak tulis entry tak bertempat.Macam kalau tengah makan ke,, tengah baca buku novel ke ,,bukan main lagi idea banyak datang nak tulis di blog...Bila ngadap depan laptop tak dek plak mood naa tulis...haha,,macam2 ragam hadoooo....


Haa yeww kembali ke pangkal jalan ,,sebenarnye entry aku kali nih saja naa share bahawasanya dunia fesyen nih kadang2 macam taa masuk akal diorang nak reka...

cuba tengok fesyen nihh,,apakah yang bermain di benak korang,,haha...Adakah kaum lelaki teringin naa pakai?...:)


feyen catwalk katanya..


Aku rasa, kalau aku bagi seluar tu pada tokwan aku pun belum tentu dia nak ambil..Hewhew..Kalau perempuan tengah mengandung tengok macam nih seluarnye ,,boleh terkeluar anak tuh..HAHAHA..Lagi satu topi tu sape yang naa pakai kalau tinggi dia pun bukan2..

OK pandai2 laa korang fikir siapa yang nak pakai cenggini fesyennyewwwwww~

Bukan ape, saje je naa share gambar yang membuatkan aku tak kering gusi gelak sorang2 bila tengok gambar nih...KAHKAH ^_^

till then...
bye..

p/s= pray to gaza, syria dan seluruh rakyat di palestin yang                     
       bertarung nyawa dengan israel laknatuallah tu~




.

No comments:

Post a Comment