Monday, November 26, 2012

PHOTOSHOOT #2


Assalamualaikum..


Minggu ini adalah minggu yang agak kelibut dan sedikit buzy bagi aku yang suka membuang masa nih sehingga berat badan aku pun dah turun sebanyak 5kg....Silaaa percaya kalau korang rasa si kuat makan ni telah hilang berat badan sebanyak tuh..Ikut logik babeyyhh...^_^

Antara perkara yang aku lakukan sehingga menampakkan seorang remaja yang tidak cukup masa,,ok over sangat ayat di atas..Lupakan..hmmm pertama adalah satu perkara penting untuk aku naik motor jalan jauh2 dengan aman adalah lesen moto!,Yes sekarang aku sedang jalani proses untuk mendapatkan lesen motor..yaa last week I also follow a trip to thailand border, perlis and kedah .. ok episode of this trip I will write on the next entry...


" Macam orang nak tahu sangat je aktiviti harian mahupun mingguan kau athirah";

 hAAA kantoi aku dengar hati korang cakap!...Is'ok aku tak kesah sebab aku tulis di dalam blog aku umpama my diary digital..Bukan aku pergi merawang tulis dekat blog orang lain pun..ok coo00l~


EHH macam daa jauh sangat je aku melencong dari title nihh,,ape kes ...Mari kita story mory yaa wahai diary digital..Photoshoot kali ini telah dirancang dan banyak kali cancel sebab musabab bila petang tiba ,cuaca turut cemburu dengan aktiviti yang aku mahu lakukan..Ye laa,,petang je bukan main lebat woo hujan turun dengan jayanya..Tapi takpe bilaa kita redhaa dengan sesuatu perkara i.allah yang menanti lebih baik dari yang dijanji dengan kawan2..Siapa kita nak salahkan hujan apabila aktiviti yang kita naa lakukan terbantut,,Semua itu kuasa allah..Just redhaaa~


Oleh itu,,setelah pung pang pung pang berjanji cancel berjanji cancel ..Tibanya di suatu hari yang hening pada pukul 12 tengah hari bertempat di Sungai Chepor maka terlaksanalah hasrat Funky moment picture yang diangg,otai tiga orang pemuda untuk photoshot aku dan wani yang bertemakan baju kurung indah pertiwi ..


ALLAH CREATION IS REALLY VERY BEAUTIFUL  ^_^



HAHA~ hasil didikan si photographer shahdan ,, aku berjaya meghasilkan postur badan yang okey. Fahamilah korang "okey" yang dimaksudkan oleh aku adalah elemen kurus..Kahkahkah... 'ohh yaa tak lawak ; walaupun tudung tidak memberi kerjasama cukuplah, peranan baju memberi elemen yang indah..+_+




Ini gambar kesukaan aku.,,sebab aku rasa gambar kawan aku ni memberikan satu   perasaan yang indah bila lihat disamping mata dia yang menawan dan hasil daripada kibaran tudung dia yang dilakukan oleh aku dari belakang. cukup memberikan impak yang hebat pada gambar ini..Ni si shahdan yang snap..Gilaa berbakat laa si shahdan nih...


wekkkkkk shahdan jugak yang snap~senyum palsu belaka mana taknyaa kemera dekat sangat dengan muka..haha  tadah je laaa..


^_^


 ^_^



ayuuu gituu



Ketembaman teserlah sangat.



Gamabr nih paling banyak respond/komen positif daripada phtographer yang lain..Aku pun taa tahu kenapa sebab aku belum ceburi lagi dunia photografi nih..Mungkin tone colour yang digunakan kot nampak lain sikit...



Baru perasan macam bejela pulak entry kali nih...ohh sebelum tuh doakan aku lulus ujian undang2 yaaa...mari tadah tangan ramai2 seraya monolog dalaman " ya allah semoga sitinorathirahazmi lulus dalam ujian undang2 kmputer "


till then..
byeee~




No comments:

Post a Comment