Saturday, July 23, 2011

best!! layan gilaaa

Assalamualaikum...

aku suka gila bukak you tube layan video2 best...
macam2 yang aku jumpa...

 sometime bila bosan aku akan bukak video2 ni kat henfon aku..
sebab bila aku on je video ni,,
aku rasa macam hapy je...
nak tahu ape benda yang dia cakap...
ape storynye...
macam2 lahh...

aku kenal dengan video2 dia semua ,,,awal tahun ni,, dari you tube la..
tiba2 rasa macam menarik je video dia.....
ape yang di storykan masuk akal..
tuu yang aku sukaa...

ok malas nak taip banyak2...ni dia video nyeee....



lagi 


dan lagi


okk fuustop..
banyak lagi video dia kat you tube..
korang tengok la sendiri yaww...

bagi aku video dia best..
kalau bagi korang tak tahu laa...
masing2 punya citarasa maaa..

okk till then..
wasalam..

No comments:

Post a Comment