Saturday, July 30, 2011

kek....i'm here!! kek!!!!

Assalamualaikumn...
pembuka entry...


ini masalah naluri aku yang selalu memberontak nak makan kek~~
aiyooo tetiba je rasa nak makan kek sedap2...
bukan rasa nak makan la,,teringin sangat ni nak makan....
ngee


tak faham aku nak dekat2 puasa ni plak la sebok
teringin tu,,teringin ni....
nak makan kek orang belanja,,
bukan aku beli sendiri...
puulaak~
ngada2 kan....huhuhu


huuaahuaa tak pe lah tak dapat makan kek orang belanja pun,,
nanti aku beli sendiri,,pastu aku tulis kat kek tu daripada nama orang
lain..hahahaxx sudaa mereng maa!!


sememangnye bulan tujuh ni banyak hari jadi kawan2 aku dan
hari jadi keluarga aku sendiri...
tapi kebanyakkan tak sambut pun....
hahaha....


i just want say to all yang lahir pada bulan tujuh
~HAPPY BIRTHDAY N MAY ALLAH BLESS YOUUU~


owaraittt aku hidangkan korang dengan beberapa biji kek 
yang aku solap dari blog mak hanis zalikha...
yihhaa aku berjaya mencuri kek2 beliau walaupun
hanya sekadar gambar...
psstt~


yummy~~tapi aku tak berkenan...hehe 


srppp sedapnyee...
nak yang nii..


nyomel nyee


wauuu ,,bak satu wehh


gila atuk kau tak makan kek,,
wawww sedap nye mata memandang..


alahai nak buat hiasan ke nii...

aku sebenarnye suka tengok kek je,,
kalau depan mata aku makan sikit je...
aku suka tengok sebab ape jua kek memang cantik
di pandang....
macam makanan dalam imaginasi...

ahhh apee aku cuba katakan ni...
melalut tak tentu fasal...
lalala


k lahh till then
wasalam...


p/S= AKU NAK DEKAT PERIKSA PERCUBAAN...
         PLISSS DOA KAN AKU SEMOGA BERJAYA....
         DOA YANG BAIK UNTUK SAYA AMAT DIPERLUKAN...




1 comment:

  1. HUAAA Dalam entry ni nampak aku macam entah papee..
    yang pesanan tu nak tulis aku,,tp tertulis saya pulakkkk......

    ReplyDelete