Saturday, July 23, 2011

tAraaa dipersembahkan!!!

Assalamualaikum...
tak jawab dosa,,kalau jawab sayang..
ngeee bajet maria elena...
hakahak..
kadang2 kita perlu membajet jugak,,untuk pengalaman..
ciss tiba2 je,,siap nak pengalaman bagai..


okeh!! kembali ke niat di hati...sebelum ni aku ada tittle yang
berjenama ''nak buat benda ni..ada sape2 nak belanja tak"
ok jangan pasan ada orang layan kau punye blog picisan nih...'


whatever laa..layan ke tak blog aku,,asalkan apa terbuku di hati
akan tertaip di blog picisan ini.....
i'dont care what you say and whatever you want say..


ni ha aku bagitahu  pasal benda alah yang aku ngebang2 tuh...
huh!! segan pulak nak bagi tahu kebenaran nyeww...
ok dipersembahkan!!
ehh silap ~
taraaaa dipersembahkan!!


ehhh jup,,,jangan dok kutuk2 aku naa,,,,
siap hampa kalau cek tau hampa kutuk anak azmi ni...
hampa kenaaa..
terutama yang suka kutuk cek,, anak sulung azmi tuuu!!
ok cek anak keempat...


jupp nak bagi tahu anak sulung azmi tu,,
sebok baca blog cek pastu ngebang2 kat isteri azmi ...
haisss cek sabak tau hampa.....

ehh tiba2 lak nak ckap ''cek hampa cek hampa''
ahhh sudaaa.....


owraitt  kembali ke jenama title tersebut...
ni haaa....segannn nyeww nak tunjuk...
ngeeee....


ouuhhh comelnye,,pink gituu..


uiiihhhh macam sakit je nak buat...


malumalumalumaluuu....
cepat2 lari dari blog~~

k babaii..

wasalam...



No comments:

Post a Comment