Friday, July 15, 2011

nak buat benda ni,,,ade sape2 nak belanja tak....

assalamualaikum....
hari ni hari sabtu,,
so???
enta...tak de motif...
blurrr''''


Weh !! mesti tertanye-tanye kan ,,ape maksud title aku tuh..
ala segan la plak nak story...ngee...
sebab benda ni,,untuk manusia yang meleleh-leleh duit nye,,
and untuk manusia yang perjalanan tumbesaran giginye tak sebaris
seperti perhimpunan dak darjah satu..
ahhh merepek dah aku..
haiperbola lebih...


ok~ok..
siryes weh,,
aku teringin sangat nak buat benda alah ni..
tapi benda alah ni ngade2'' mahal2 lak...
mahal nak mati tau....
beribu riban kalau nak buat dia...
ainyonyonyo...


tinggi melangit aku punya mimpi...
ahh gasak ah..
mungkin ak jumpa duit terpijak ke...
baru aku dapat benda alah ni..
i mean benda ni arr...
alah DIA....

tertanye- tanyekan ahli2 kiut aku...
hHAAHA..

nanti mesti korang akan tahu punye..
ape bendakah DIA...

TUNGGU~~
bajet gila aku macam melodi plak...
hahaxx

i"m tyra or tira.. or tyra or tira...
rima ayat betul..


k ahh wasalam..



No comments:

Post a Comment