Tuesday, October 16, 2012

mencuba sesuatu..


Assalamualaikum ..

merah semerah darah yang mengalir dalam badan ini...haha..Sory aku suka sangat mencuba sesuatu perkara yang baharu...so inilah hasilnyaaa..

jeng

jeng


jeng


jeng


jeng


..........jeng jeng jeng! ! ohh mak kauuu merah makngahhhhhh,...




Rasa melampau je pakai lipstick kaler macam tuh..Lain laaa artis tak pe laaaa...kahkah...Tak padan dengan usiaaaaa...Actually aku saje jee try gincu baru mak haku nih...kuikuiii..Nampak lebih duble triple dari usia sebenar..Aku bukan lah peminat lipstick mahupun gincuuu..eh ? eh? bukan sama je ke...nevermind..Aku just layan lip balm sahajaaaaa...

Now aku baru balik dari sekolah dan terus membuka lapyy dengan pantas dan cergas kerana niat di hati nak melangsaikan kerja sekolah akaun yang pasti cikgu akan mintak sebelum cuti sekolah bermula...Tapi apasal boleh tertaip entry nihh...haiyaaaa salah niat nihhh..off duluuuu...

...till then...

No comments:

Post a Comment