Tuesday, October 16, 2012

secebis isi hati ini

Assalamualaikum..

Fuhh semalam merupakan hari kemarahan yang datang tanpa diduga kepada dia.. Susah sangat nak digambarkan melalui tulisan,, hanya allah yang tahu bertapa sakit sangat hati ini.. Perasaan yang perit hanya mampu dirungkai melalui air mata yang deras keluar pada saat itu.. Ya allah aku hanya mampu berdoa agar segala- galanya menjadi baik2 sahaja..i.allah..Mungkin semalan si anak telah melukakan perasaan ibunya, ..ya allah kau ampunkan la dosa si anak ini..mohon dipermudahkan segala urusanya..




Bukan nak minta belas kasihan cuma ingin mengepolatasi perasaan ini melalui tulisan..hmm entah setiap manusia diberi dugaan cuma berbza caranya mengikut kemampuan seseorang itu..allah maha mengetahui setiap yang terjadi..subhanallah..berusha, berdoa dan bertawakl sajalah kepadanya..




sejahat-jahat anak takkan sesekali ibunya membalas...Kerana kasih ibu yang tiada bandingnya..i love you ibu..Maafkan andai selalu menyusahkan dan melukakan hati suci mu itu..

Barang siapa yang mengembirakan anak perempuannya , darjatnya seumpama orang yang sentiasa menangis kerana takutkan allah dan orang yang takutkan allah , akan diharamkan api neraka ke atas tubuhnya..



 sitinorathirahbintiazmi

till then..


No comments:

Post a Comment