Saturday, October 27, 2012

photoshoot #1



Assalamualaikum


yeyy mood datang nak tulis entry...Selalunya malas gilaaa even hari2 bukak laptop...Lalaala..OK semakin hari semakin tembam dan sihat aku membesar dibawah naungan mak..hehe..Mana tak tembamnye asyik makan makan dan terus makan tampa perasaan,,yes itulah aku sitinorathirahbintiazmi..


Haaa itu hari,,, aku photohoot dengan member sitinorsyazwani serta dua orang photographer yang masih hijau dalam dunia photogrpher nih,,tapi yang bestnye kemera diorang sangatlah smart...Aku sukaaaa sangat kamera tuh,,nak beli rasanya tak mampu....kuikuiii


Tapi takpe laa tak dapat dslr tuh,,dapat diphotoshoot tuu pun bolehh..hehe...Lokasi kitaorang pilih di Gunung Lang sebab dah tak tahu tempat mana paling sesuai dan aku pergi dengan keluarga member aku nih,,mak ayah diaa fuhhh sporting gilerrr...hAppeninggg habissss...


EHHH mariii layan the picture ^_*



aku pandang kamera lagi satu,,anyonyooo...



Hamboiii kawan aku nihh kemainn yewww....




ecehhhh buat muke suci je,,padahal bila makan dia laa paling lajuuu kepantasannye..
@_@


eeee tak pandang kamera lagi,,bila aku pandang kamera 1,,kamera 2 pulak yang shoot..
hehe macam2..



!_!


Banyak lagi gambar yang di shoot,,tapi ini je laa,,yang mampu aku tunjuk,,malas naa tunjuk banyak2...sedikit menyemak..yang pasti  ILIKEPHOTOSHOOT!! 


ok babaiii...
till then..

4 comments: