Saturday, October 13, 2012

yeyy 16 tahun sudahh


Assalamualaikum...


Alhamdullillah sudah nam belas tahun hidup di bumi allah nih..Syukur sangat allah masih
memberi peluang untung merasa kenikmatan udara di dunia ini serta dijaga oleh ibu yang tak
pernah penat melayan kerenah anak keempat dia nih...aaminn yaa rabb..




orang pertama wish dekat aku adalah tak lain dan tak bukan my mummyy.. oke mari dengar beberapa babak ayat di pagii iteww...
sebelum tuh mak aku nih suka bukak radio pepagi,,so aku rasa kalau bukan sebab radio mesti mak aku tak hengat hari tuhh ,,my born day..sebab DJ radio tuh yang cakap tarikh hari tersebut.. hmmm ok nevermind..


MY MUM   : adik hari nih bape hari bulan haa??

AKU       : hmm ...hmm ( senyaap je )

MY MUM  : hahaa :D ouhhhh hari nih empat hari bulan kan..?..
               hari jadii hanggg,, selamat hari jadi...hehe

AKU       : alahhh mak nihhh....hehe ( sembil senyum2 )..

MY MUM  :Hadiah hang mak bagi amik lesen moto...

AKU       : yeyyy mak sponsor amik lesen motooo ...hehe ( gelak gidik )..






nii pic waktu cari hadiah di mydin meru raya untuk member kahwin...wahh gituuu...oke sambung balik fasal detik2 my b'day.. Pada hari tersebut juga,, belah petang aku mengalamai kejutan demam,,Entah tetiba kemain panas lagi suhu badan aku masa tuh.. so petang tuh aku tidur je sampai kesenja then bangun untuk solat ,pastu apalagi sambung buat taik mata..Mana taknya mata aku asyik nak tertutup je pantang letak kepala...haishhh ...





keesokkan harinya,, hanya allah je yang tahu bertapa teruknya aku demam this time.. Suhu badan daa rupaa mengalami kerosakan dalaman..Bayangkan suhu badan aku sekejap sejuk gilaaa ,,pastu tetiba panas yaaa ampun,,,rasa macam darah dalam badan mengelegak je... ( oookk terlebih sudaaa )...hehe..
Tahun nihh laa merupakan demam paling teruk yang pernah aku rasa..Dimana deman yang agak berpanjangan dengan selesemanya, batuk dan juga sakit tekak.. fuhhh package gituuu..Ada orang cakap aku demam sebab nak membesar...wahhh rasaa nak cekik je mamat yang cakap tuhhh...pheeww *_*



DIkesempatan nih aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada member yang sudi bagi hadiah like shawl,, baju,, aksesori ,, makanan and sebgainyaaa..Pastu member2 yang wish di sekolah mahupun di facebook yeww.. . thanks you so much ye kengkawan..

ohh yaaa t.kasih abemmm aku yang belanja beg sandang yang super comel dan bagi henfon lumia dia sebab dia nak guna b.b ...ohhh yeahhh tq again yew abemmm..aku doakan semoga hang jadi lebih dewasa dan kumpul duit banyak2 yewww.,..lepasnih sponsor ego plak ye\ooww.....kahkahkaha ^_^ (muka tak maluuu mintax mcm2..)...


kepada kakanda aku yang wish melalui henfon dan along melalui laman sesawang twitter..
t.kasihh sesangat sebab still ingat dekat adinda korang nih...hahaaa..



okeyyy muka mintax pelemmmpang....kahkah


till then...
buybueee....














                




No comments:

Post a Comment