Thursday, March 15, 2012

Aku dan lelaki idaman

Assalamualaikum~


Entry nihh tak ape faedah pun,,saje nak cerate2....
ok roll~


haii ,, short name saya tyra,,sye peminat warna pink,,
pink buat hidup sye jadi comel...
(erkk comel ke,,?? )
sory terover,,sye taa comel and tak cantik pun,,tapi sye
bersyukur seadanya...

OK PEACE YAWW...



Ok,,menyampah pulak ber-saya2 nih,,..lebih selesa 'aku'..
tapi tak kesah laa mana2 pun bolekan..sebab nih blog aku,..
UP TO ME..^_^



kamera cabuk memang begini..



"AWAK ,,I NEVER GET JEALOUS BILA DIORANG CERITA
 KISAH CINTA DIORANG YANG SWEET TUH,,SEBAB 
 SAYA TAHU ALLAH SEDANG ATURKAN SOMETHING 
 YANG SWEET BOTH OF US "       


aku saje naa share ayat nih,,sebab aku rasa ayat nih 'macam'
sesuai untuk aku....serius aku cakap,,aku suka tengok pasangan yang sweet ,,tak yah tengok orang lain laa,,aku sendiri pun ada kawan yang mempunyai balak yang perhhhh tok sah nak cakap arr,,sweet gilaaa...aku suka tengok diorang..and lagi satu pakwe kawan aku nih,,baik,,hensem,,pandai and jaga solat ...wuu boleh dikategorikan lelaki idaman tuh...ahahaax


aku harap hubungan diorang berkekalan and aku juga harap ,,aku dapat jumpa lelaki yang boleh membimbing aku sampai ke syurga..(besar impian aku tuh,,huahuahua) ...bukan sekarang,tapi akan datang...
insyallah...

pinjam baju maaaa masa zaman mak nak dating ngan abah,tak menjadi penghalang
untuk aku bergambar sambil buat peace...
(ok fine tak dek kena mengena)



~tata~










2 comments:

  1. Replies
    1. aaaminnn~
      akaq pun sama semoga dapat suami yg baik..
      ^_^
      (wahh jauhnye pemikiran tyra nihh,,haha,)

      Delete