Monday, March 5, 2012

ketibaan kuu

Assalamualaikum~


hai...
.tetiba je malam nih rasa nak tulis blog,,,walhal esok aku ada test,,buku pun aku taa pegang,,inikan pulak nak baca,,ouhh malasnye nak baca buku...esok aku ada test bahasa melayu ,,bahasa inggeris dan prinsip akaun...
aku harap dapat jawab dengan cemerlangnya....(lorhh malas study,,buku pun tak nak bukak, ada hati nak cemerlang..memang nak kena penampor)....






ok fine ,,lepas nihh aku nak tutup lappy dan study sehingga lewat pagi!!!   jappp rasa nak muntah pelanggi je baca ayat yang baru aku tulis nih.....hahaha,,,muka aku nak tido sampai lewat pagi?? memang TAK laa....
Baru dua tiga muka surat ...dah karam dalam mainan syaitonnn......
Huhuuu....err


bersopan sungguh aku ketika bergambar...
hahahax,,,aku yang tenggah duduk tuh,,,yang berdiri tuh twin aku...
kami sehati sejiwa ok...
(tak dek kena menggena dengan title) huhuu



budak belah kiri nih...esok dia ade test,,,tapi mlas nak ulangkaji...
anyonyooo,,sungguh tidak bertauliah sebagai student....




owkeyyy,,,k bhaiii
selamat malam semua ,,doakan saya sebagai student yang cemerlang gemilang dan terbilang...!!!


















No comments:

Post a Comment