Sunday, March 11, 2012

dia yang membawa ke syurga

Assalamualaikum..

today is sunday...aku rasa nak abadikan dia dalam blog aku kerana dia merupakan orang yang paling aku cintai selepas allah dan rasul...
Dia sentiasa berada di fikiran dan hati kecil ku,,hari2 aku melihat wajahnya yang sungguh mempersona dan suci...






Dia seorang yang tabah dan kuat semangat menghadapai dugaaan dari allah ..Serta dia sentiasa semangat menjaga lima cahaya matanya walaupun tanpa seorang suami....Dia adalah mak aku yang disayangi,,dicintai dan dihormati...








takkan sesekali melepaskan...




^_^


MY mum is beautiful woman!!  hahaha,,semua orang akan cakap mak dia paling cantik,,sama jugak macam aku...kalau ditanya siapakah perempuan paling cantik yang aku kenal? komfem jawapan aku,,my mum! because she always beautiful in my minda..
hahax...^_^




sentiasa ingin berada disampingmum mak!








kalau boleh sejuta kali pun ingin ku ucap empat kata ini dan
abadikan di blog supaya blog penuh dengan keberkatan...
Takkan sesekali pun kasih ku pudar pada muu...
muahhahaa terkeluar ayat2 jiwang ahhh....




i miss you everyday





sesungguhnya kasihmu membawa kesyurga....semoga mak yang yang dikasihi panjang umur dan murah rezeki...anakmu sentiasa berada di setiapa sudut hidupmu...


^_^




sesungguhnya pimpinganmu itu penting untuk menjadi aku lebih
memahami erti hidup...


ok ,,aku tahu aku banyak jiwang dalam entry kali nih,,tapi semua itu dari hati aku wehhh,,,..last but not least aku tinggalkan pic dari dr.fadzilah kamsah...


selamat membaca ~



k babaiii...


p/s= sayang sangat2 kat korang yang sudi baca entry yg tak seberapa nihh...kalau rajin jangan lupa komen..
^_^













No comments:

Post a Comment