Saturday, March 17, 2012

sisa-sisa cuti sekolah..


Assalamualaikum...



JUST TO SAY :: 




CUTI LAGI SEMINGGU!!!
KAN BEST!!!


haisshh aku sebenarnya ,,rasa berat je naa pergi sekolah,,sebab musababnya nanti dapat tahu markah add math !! aku ta nak tahu~


Lagipun,,dan2 laa sekolah naa mula,,badan aku rasa macam taa sihat ..huaa lagi laa perasaan naa cuti lagi membuak2 dalam diri aku...haishhhhh!!!




Sabar je laa,,wahai blogurl,,lagi setahun lebih je ko pakai kain biru,,baju putih...hukhuk #_#




budak 16 tahun nih naa cuti lagi~
walhal daa cuti seminggu...
sungguh taa bersyukur....0_0



taa dek motif langsung aku letak gambar nih...Tapi aku nak ucap thanks you soo mchiee kepada adik anip,,sebab merajinkan diri anda untuk mengedit gambar yang taa comel,,tiba2 jadi comel macam nih....anyonyoo terharunya...haha



ok lain kali adik anip boleh laa edit picture akak bebanyak lagi yewww,,,,(sungguh muka taa malu)...hehe


babaii...
selamat membaca




p/s = harap maklum bibir dalam pic tuh pun diedit ok..bukan aku yang pakai gincu makngah ko yang 
        pink menyala tuhh yew...hehe

















2 comments: