Thursday, March 15, 2012

makanan ringan kawan baik abangku


ASsalamualaikum



Sekarang jam menginjak pukul dua belas tengah malam.. aku masih didepan laptop dan mata aku masih segar bugar sebugar lagi..sementara family aku yang lain enak dibuai mimpi kecuali abang aku yang masih memenuhi perutnya dengan makanan ringan...


bff my bro








Entah laa abang aku tuh,,petang tadi aku tengok dia beli junk food like keropok,,coklat dan seangkatan dengannya dengan jumlah yang banyak tanpa menoleh kepada aku untuk memberi sedikit pun...
Broo lu kedek ngan gua laa,,,belum tua dapat penyakit baru tahu,,kuat sangat makan makanan ringan ....Tahu laa makanan tuu semua murah dan mudah untuk diperolehi..Tapi agak2 laa nak makan pun...haishh apo naa jadi laa luu bro...






forever ada dalam perut my bro
ahahxx



Aku pun sometime layan jugak junk food nih,,tapi taa dek laa selalu sebab aku tahu ia membahayakan kesihatan tubuh badan kita dan juga mudah sangat jadi lebih gemuk if terlalu asyik dengan junk food nih...

tapi yang bestnye abang aku nih makan banyak nak mampus,,macam membela je...(langsi gile mulut,,hehe)..maintain je badan kurus the kering,,kuikuikui,,mungkin metabolisme dia tinggi macam gunung kowt...biasa laa lelaki,,payah nak gemuk....

example pic bawah nih:


dia yang baju purple tuh,,(ape motif semua nak susun mutur berderet???)
HAISHH....




kekatun



K laa ,,now daa pukul satu pagi...aku pun rasa macam tak patut je aku berblog waktu giniiii,,,,mean aku takut arr sesorang pagi2 buta nih,,abang aku pun daa masuk tidur..

k babaii,
^_^




No comments:

Post a Comment