Friday, March 9, 2012

Dulu musuh! sekarang terpaksa menerimanya...


Assalamualaikum...


Lama jugak aku taa update blog..dalam dua tiga minggu maybe....aku nak update and banyak perkara aku naa coretkan dalam blog chinta tyra nihhh,,,but ,,bila aku bukak je lappy KOMFEM aku akan bukan facebook..
Then tahu je laa,,bila daa bukak f.b komfem berejam-rejam.....

ye laa leka gilaa bila dah sign in facebook...,,lepastu dah berejam2 baru teringat naa update blog..
lantas bila sign je blog,,rasa malas pulak naa update sebab taa dek mood tengok blog yang serabai plus semak plus taa cantik....dushhh pudar terus niat naaa update blog....


now cekalkan di hati untuk update blog,,! haiiyakkkk~

the old pic!
 peace bengkok...*_*


ok back to the title....sebenarnye ini kisah sang ADD MATH ok bukan kisah hati yang dinyayikan oleh aliyah tuu,,No noo bukan sama sekali...
















just to say welcome dear add math!
Dulu aku cukup taa minat dan tak suka mahupun cinta akan matematik,,,tapi time aku form3,barulah
aku sedar yang matematik merupakan ilmu yang penting untuk berjaya dan mempunyai banyk cabang pekerjaan....

macam nih laa gaya aku bila taa boleh selesaikan add math~
hahaha,,,











Now aku form4,,,and aku layak untuk belajar add math....first aku bukak buku add math memang sangat
menguji otak yang begitu canggih nih...rasa macam nak koyak2 je buku add math tuh...
Tapi setelah beberapa bulan yang lepas aku belajar dengan usaha,tekun,jaya, mulia,kasih,sayang n yakin 
(maaf terover,,itu adalh nama2 kelas masa aku sekolah rendah ...hahaaa)...

OK sambung> then baru laa aku tahu add math merupakan subjek yang menarik dan boleh buat kita gembira apabila dapat selesaikan sesuatu soalan...ohhh damnnnn FALL IN LOVE ADD MATH.....
n ILOVEADDMATH....




mencuit hati~




geli hati ~



^_^




hehehe semangatkan aku...yipppii~
apa salahnya nak semangat sekali sekala kan...
till then~

opss
sebelum tuh my pic harus laa ada~( dedik kan)



i'm sixteen girl yaww...


buybyeee...









2 comments:

  1. huhu .. mula2 bab , kira kacang lagi ... tggu la bab prtnghan .. haiyo .. pitam ~ hahaha

    ReplyDelete
  2. hehe,,,sekrng ngh belajar bab 2..senang n best gila bljr....
    ekkk bab seterusnya anonyoooo...mati laa tyra...hahax...
    kak dayah msti terer kan add math...^_^

    ReplyDelete