Tuesday, March 6, 2012

ehh budak tu yang sombong gilakan?? sombong??

Assalamualikum..


HYEEE!! tengah buat ape tuh?? sihat ke?? dah makan ke belum??
anyonyooo mesra alam plak aku,...hehe,,sesekali nak mesra alam apa salahnye...
Jangan selalu sudah laaaa,,nanti orang pun naik meluat kan kan kan......

huhuuu,,,back to the story,,aku bukan nak cerita fasal mesra alam ke hapaa,,just naa kongsi 
cerita from my life....


i know this pic sudah diselitkan dalam entry sebelum nih...
just nak tanya apa pendapat korang bila tengok pic aku...?


huhuu,,tak pe.,,tak perlu jawab pun...aku daa tahu...
Mesti korang fikir aku nih sombong tahap dewa kan kan kan....
No laaa,,,aku bukan lah dikalangan manusia yang sombong mahupun bongkak ke hape ke kan..
aKU spesis manusia yang tak sombong,,you smile,,i smlie too...you talk ,,i talk too,,you angry,,
i still cool....


see bertapa baiknye aku disebalik bait-baik perkataan tuh,,  kan kan kan kan.....hahahah,,terover plak...*_*
actually sebenarnya aku nak tegaskan disini bahawa aku bukan la seorang yang sombong ok..


snoopyyyy,,no laaa...
grr peace.!



sebab musabab aku tulis entry nih untuk meluah ketidakpuasan hati aku,,,apabila ade segelintir makhluk allah
mengatakan  yang aku sombong! cissss puakanye mulut manusia itu~~


ok till then...
k bhaii...

have the nice day okeyyy!!




No comments:

Post a Comment